Min lediga tisdag


Det är tisdag igen, och det är en vecka sedan jag bloggade. Min internetuppkoppling är som sagt inte den allra bästa, så det har inte blivit något inlägg. Tänkte därför passa på och skriva av mig lite. På fredag kommer M hit, and it makes me sooo happy! Jag hoppas på mycket kramar och fint väder!

Gårdagen blev lång, 12 timmar och av dessa så städade jag säkert i 5-6. (och jag som ogillar att städa) Hade hoppas på lite sovmorgon idag, menicket det. Jag var uppe vid nio för att dra till riksgränsen och träna med evelina och hannes, fridas karl. Sen tog jag och promenixade upp till liften och åkte två åk. Har just ätit och väntar på bättre tider. Vette tusan vad man ska hitta på idag. Blir väl tv tills sömnen tar över. Klockan 21.00 är det the mentalist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback