It's a good day today!


Damn vad jag har ont i mitt knä efter gårdagens jobb. Det är blått och svullet, ajaj. Det går väl över snart! Nu ska jag sluta älta det som varit, sluta oroa mig för framtiden och bara leva i nuet. Jag är frisk, jag har ett jobb och det är underbart väder ute.  (tror dock jag börjar bli förkyld, peppar peppar) Har just betalat en försäkring på bilen, nu är det bara för mig att göra lunchlådan till eftermiddagens jobb. Det är en bra dag idag, jag känner det i hela kroppen. :) Min moder skulle inte komma hem förän 13, så får besöka henne imorgon istället. Jag längtar så otroligt mycket tills den här veckan är över. Då får jag vara leeeeedig! Som jag har längtat.  Frågan är: Vad ska jag hitta på? Känner fortfarande för att avskärma mig lite och bara vara. Skulle vara gött, men vi får la se hur det blir.. Är fortfarande trött, men borde egentligen vara ute i solen och njuta av det fina vädret.. Nu är det dags för matlåda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback