Idag är det dags för jobb


Idag har jag gjort härdplastundersökning och det verkade se bra ut. Nu är jag redo för ABB, haha. Gjorde även drogtest igår. Detta göra man genom ett urinprov. 30 minuter innan provet var jag jäkligt pissnödig, och det enda som åkte genom min hjärna var: "gå inte på toaletten, gå inte på toaletten,". Sen insåg jag när jag tvättade händerna att jag just pissat, haha. Jävligt lyckat! Jag tänkte inte ens på att jag satte mig på toaletten förän efteråt.Så svårt kan det ju inte vara tyckte jag. Blev inte riktigt så lätt.. hahaha, fick sitta och vänta en timme på att blåsan ville samarbeta med mig.

På kvällen hängde jag med såowfie där efter blev det utgång på kalles. Ganska mycket folk, mest blivande studenter. Var inte så där överdrivet roligt, men jag hade iallafall trevligt sällskap! Nu ska jag äta sen blir det jobb.. Puss och kram, vi syns på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback