Hem till gården


...eller rättare sagt Piteå. Sitter på bussen hem till Piteå. Ska till adecco och göra några hälsotester inför jobbet på abb.. Vet fortfarande inte vilken tid jag börjar, om jag ska hämta ut kläder and so on. Efter adecco blir det nog att vara ute, kanske i badhusparken, skulle dock behöva sova lite mer. Känner mig aptrött! Blev film igår, die walle, vågen på tyska. Har sett den en annan version för några år sedan fast på engelska, om jag inte missminner mig helt. Den är väldigt intressant.. fast tyska är väl inte det ultimata språket att se den på. Var även en sväng på stan och hittade lite småtjafs sen blev det tacos till middag. Myyys!

Måste kolla upp biljetter till oslo och sthlm. Tänkte hälsa på evelina, nathalie och erica i sommar.. Ahh, ge mig mer tid! Vad säger vädret föresten? Sol och allt är grönt.. haha, jag tror jag missade våren på vägen. Ha det gött och kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback