Frustration utan dess like


Jaa, vad säger man? Dagen har gått ut på att vara irriterad, frustrerad, förbannad och jävligt less på att saker inte går som det ska. Tror jag har minuspoäng med min karma för idag har det verkligen jävlats all day long. Det gjorde det igår också, men inte lika mycket som denna underbara fredag. Idag har jävlat ALLT jävlats, inte en gång, inte två gånger utan TRE gånger. Klockan var kanske 12.45 och röret som var i maskinen var nästan färdigt.. vad händer då? Jo, då lägger maskinen av. Bara så där. Kuuul, verkligen jättetrevligt!! Inte bra för självförtroendet, haha. Och jag ska jobba själv i en vecka i sommar... good luck! Näe, nu ska vi inte vara så neg. Bara lite svårt när man vill vara kungen på allt man gör på en gång och blir förbannad på sig själv om man gör lite fel. Nåja, man lär sig av sina misstag. Nu ska jag bara borsta av mig min furstration och mina bekymmer. Life goes on! Såådärja, då var det borta. Nu ska jag ta en dusch sedan vila lite innan jag gör något vettigt.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj oj oj, inte kul att vara frustrerad men jag förstår vad du menar.. :/

2009-06-13 @ 20:28:56
Postat av: Evelina

Det är bara bra, tomt utan dig dock.. :/ hoppas hoppas att du kan komma och hälsa på !! :)

2009-06-18 @ 01:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback