Glad och lycklig


Just nu känns livet jävligt nice att leva! Life's good! I fredags gick jag in på studera.nu för att titta om min ansökan hade blivit behandlad, och det hade den. Jag är antagen till hälsovägledare hösten 2009. Känns så jävla bra, det känns mer än bra, det är helt otroligt jävla underbart! Sedan är det mycket annat som händer runt omkring mig, saker som inte i första hand gäller mig men som ändå kommer påverka mitt liv på något sätt. Bra eller dåligt? Det får vi se.. Just nu känns bara allt så jäkla bra, om vi bortser från att jag jobbar hela tiden och att jag egentligen vill vara ledig.

I lördags åkte jag och pojkvännen till skellefteå och lånade hans föräldrars husvagn. Vi hann en sväng på stan sedan tänkte vi kolla på lite möbler. Jag har pratat om att köpa en soffa, men alla möbelaffärer var stängda (?!?) :/  När vi sedan kom tillbaka till campingen gick vi till utebadet och badade lite. Blev ett dopp i den stora poolen för att testa vågmaskinen, haha, sen satt vi i bubbelpoolen och värmde oss. Var ganska kyligt så vi tog vårt pick och pack och gick till husvagnen, där jag däckade i sängen en timme. Sedan var det bara att börja förbereda för middagen. Grillad flintastek, potatissallad, tzatsiki och en sallad med fetaost, mmmm.. gott! Hann även med att se en film, 21, som var helt okej!

Igår åkte vi hem rätt tidigt då jag började jobba vid 13.00. På kvällen följde jag med M till luleå och här sitter jag nu och ska snart börja göra middagen. Housewife for sure, haha! Kl 20.13 går bussen till Piteå och kl 22.00 börjar jag jobba. Urk! Nattvecka = urk, eftermiddagsvecka = ännu mer urk. Är glad att jag har jobb men treskift är inte kul alls. Känns som man aldrig har någon ledig tid att se fram emot. Men ett jobb är ändå ett jobb!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis än en gång till att du kom in ^^ :D:D:D

2009-07-16 @ 00:24:55
Postat av: saraisaksson

hehe absolut, klart godkänd!! :P

2009-07-21 @ 01:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback