Inte pepp alls!


Jag vill verkligen inte jobba idag. Jag vill vara leeedig! Blir väl lätt så när man väl får vara ledig. Jobbigt läge.. Nåja, jobbar eftermiddag i veckan så är ju bara fyra dagar. Kanske ska berätta lite om min lediga vecka. Jag åkte till lycksele på tisdagen där mami hämtade upp mig. Gick och la mig ganska tidigt för att orka upp dagen efter. Onsdagen lånade vi toyotan och åkte till ansia badpark. Det var nostalgi! Vågmaskinen var dock inte lika rolig som jag minns den, haha ;) Hälsade på mormor en sväng, hann även med att hänga lite med kusin Linda. Lite catch up, vad som hänt och ja, en massa annat. Kul var det iaf! Känner för att åka till stugan snart igen. Jag saknar den tiden då man spenderade större delen av sommaren där. Nu har man så mycket annat man ska hinna med och saker man måste prioritera. Tråkigt, men jag ska nog kunna planera in en till tripp till stugan innan sommaren är över..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback