Studentlivet


Då har man gått och blivit student igen. Förra onsdagen träffades klassen för första gången. Det blev lite namnlekar, en guidad tur på universitetet och utgång på stuk. Alla i klassen verkar trevliga och jag tror att det kommer bli ett bra år. Jag känner mig så otroligt motiverad att börja plugga, och skulle helst av allt börjat för en vecka sedan. Kan dock vara bra med en mjukstart. Torsdagen bestod mest av olika föreläsningar, den sista var om alkohol. Sedan har jag fått lära mig hur man skålar vid en sittning, det ni! Fredagen var det förpartaj hos en i klassen innan det var utgång på stuk. Nyktert för mig, (som vanligt) då jag skulle upp tidigt dagen efter. Lördag och söndag bestod av träning, träning och åter träning. Var på inspirationskonvent som korpen anordnat. Kuuul kul! Min kropp är fortfarande ganska sliten och trött efter helgen, men jag tror att jag är back in the game imorgon.

Har även hunnit med att fylla år. 21 år! Bakade till och med en tårta. På min födelsedag (den 14/8e) gick jag och frida ut på färjan i luleå och skakade lite rumpa. Dagen efter hängde jag med lite folk och spelade lite sällskapsspel. Mitt lag vann! Nu ska jag ta tag i bloggandet, eller försöka åtminstone.. Jag har iaf tagit tag i tränandet, nu är det en massa andra grejer som jag borde ta tag i.. typ flyttandet. Nu ska jag borsta tänderna sedan lägga mig i sängen och mysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback