Willys


Jahaja, det första man får göra när man kommer hit är att gå till willys och handla. Vadå slaveri? Näe, skämt åsidor.. jag erbjöd mig faktiskt. Har inte så mycket annat för mig ändå. Så, jag ska snart traska dit och inhandla det som ska ätas till middag. Det kommer bli mumma! Nästan så att magen börjar kurra bara genom att tänka på den goda maten.. mmm.

Hann till och med träffa crackiie innan hon åkte hem från luleå, och det blir nog mest troligt party på lördag. Annars sitter jag och funderar äver våren och vad jag ska hitta på.. jobba? resa? studera något? Just nu lutar det åt alla håll.. Känns inte riktigt som att jag bara kan dra iväg heller, även fast jag skulle vilja. förstå mig rätt, jag är inte überless på piteå och jag vill inte bort pga staden eller lesshet. men det finns inte så mycket att göra i piteå. Inte speciellt många jobb och utan jobb, no money.. no money - no funny. Sedan är jag lite småsugen på en språkresa, och en språkresa i piteå känns inte allt för lockande. Undra om det finns språkresor till piteå? Ska tametusan ta reda på det..

Det som gör att jag vill vara kvar här, är M och korpen. Om crack hade bott kvar i piteå till våren hade det också varit en anledning till att stanna, men nu flyttar hojna Crackhoe till sthlm och det är en av anledningarna till varför jag skulle vilja åka söderut. Kommer bli så jäkla tråkigt utan henne här. Jag tycker att det räcker med de två veckorna hon spenderade i turkiet! Är det inte nog att soffan och linkan har masat sig ner till sthlm respektive umeå? Alla bara drar, buhu.. :/ Men de två saker som håller mig kvar är min instruktörsroll på korpen,  I love it, sedan har jag en underbar pojkvän. En kille som jag tycker om mer än ni anar, och jag vill inte ge upp det för alla pengar i världen. Och just ja, min mamma.. jag gillar att bo nära min mamma, för då kan jag träffa henne när jag känner för det. Jag gillar min mamma! Imorgon ska jag träffa henne, jajjemen, och då ska vi övningsköra apropå ingenting.

Annars så jobbar jag på som vanligt. 5skift på abb åt adecco. Yes! Det är inte världens roligaste jobb men absolut inte det tråkigaste och det ger pengar på kontot, so it works for me. Nää, nu måste jag faktiskt gå. Det här inlägget blev längre än jag planerat. Blev mer utlägg om funderingar än det var tänkt. Nåja, så kan det vara ibland. Willys nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback