Varför?


Varför åker jag till luleå när jag vet hur det blir? Jag måste ju vara lite dum i huvudet. Men är huvudet dumt får kroppen lida, eller var det tvärtomt? Nåja, nu är jag hemma igen och det lär inte bli luleå på ett tag. M jobbar hela tiden, och blir inte så mycket att umgås då. Vi får helt enkelt vänta tills jobblivet har lagt sig lite, eller något sånt.Tills dess, Piteålivet och galna livet med crack. Råkade ta en lite väl lång p-nap, not good.. not good at all. Tror det blir en promenix till korpen därefter solning, eller så gör jag tvärtom. Ha rinte bestämt mig. Orkar inte göra någon mastodontmiddag idag, så det blev lite yoghurt. Så lat är jag på matfronten, I admit it! Nu pyser jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback