Precis!


Crackhoe har kommit hem!!! Så i veckan ska jag hänga med henne heeela tiden, nästan. Då jag inte har pass eller är och tränar, och kanske inte när jag sover. But you get the point! Snart flyttar hon till hufvudstaden och jag blir kvar här i skitpite. Yeey, vad kul.. Misstolka ej, piteå är fint på sitt sätt.. men efter jag utbildat mig då drar jag mig nog söderut. Fler jobb, nya människor och nya äventyr. Men som sagt innan det så är det utbildning som gäller.

Måste börja knåpa lite på ett nytt spinningpass, och förlänga det jag har nu.Sedan ska jag även lära mig nya afrokoreografin, lär bli råowligt. Nu packa ner lite grejer inför min 24timmars visit till luleå.

Så här ser den kommande veckan ut!
v. 39 Måndag - Träning inför modevisning, gym
         Tisdag - Afro 
         Onsdag - Afro, gym
         Torsdag - morgonspin, modevisning, fest med jobbet?
         Fredag - tränish
         Lördag - Modevisning, utgång med crack?
         Söndag - Kurera efter utgång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback