Morgonspin


Jag var uppe kl 06.00 imorse för att trycka i mig lite föda och sedan promenera till korpen och hålla i morgonspinning. Trodde jag inte skulle orka, men tänka sig vad ens kropp orkar efter 4 timmars sömn. Kunde aldrig somna igår, och när jag väl somna så var det inte riktigt en sån där djup och skön sömn. Vaknade ett antal gånger för att jag trodde att jag försovit mig. Antar att det var rädsla för att missa passet som jag skulle hålla.

Sitter och spånar på spinninglåtar, och jag har verkligen hittat några riktigt bra och peppande låtar.. Vad det är för låtar? Guess.. oxoxox, haha. Det vill säga techno-aktiga, typ. Imorgon kommer crack hem, tror jag. Men jag jobbar hela helgen.. kul? Njaa, men lätt värt pengarna. Nu har jag en massa saker som måste göras. Nya träningskor på team-sportia, hoppas dom passar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback