lite glömsk, ja..


Det var ett tag sedan nu, men har som sagt glömt strömkabeln till datorn hos karln i luleå. Sedan har jag jobbat, jobbat och jobbat, och när jag inte jobbat har jag tränat. Sedan är min dator måångoow. Hade afropremiär i tisdags, 33 pers, 34 med mig. Fullsatt med andra ord. Var riktigt, riktigt, riiiiktigt jävla roligt. I love it! Att peppa människor att träna är så jäkla roligt. Så småningom kanske man kan hålla i både aerobic, step osv. Umeå nu i helgen och träningskonvent på iksu. Lär bli riktigt roligt det med. Händer mycket roliga saker nu!

Blir en lugn fredag. Troligtvis lite träning och kanske en promenix ikväll. Imorgon kanske en lunchsväng hos moder. å måndag börjar jag 14.00, och innan det blir det lite träning. Håller tummarna att jag får fortsätta åt adecco på ABB hela oktober också. Matdags snart, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback