Monday morning


God morgon på er alla! Det är måndag och första dagen på en ny vecka. Jag är ledig, och det är helt underbart skönt. Blir att träna, sova och bara ta det  lugnt idag. Kanske går en sväng på stan och kollar lite. Annars så försöker jag boka metallicabiljetter, men de lär vara slut vid det här laget. Har stått i kö i cirkus 40 minuter. Så kan det vara ibland!

Den stora frågan: Norge eller inte norge? Han kommer ringa från ett högfjällshotell där jag sökt jobb, och berätta om jag ska få komma på intervju eller ej. Om jag åker på intervju är det ju inte säkert att jag får jobbet, men tänk om jag får det? Ska jag tacka ja eller nej? Jag velar så mycket. Igår kändes det: fan, om jag får det så drar jag på en gång. Idag känns det helt annorlunda. Jag får helt enkelt ta det som det kommer.

Annars är dagarna rätt lika. Jag jobbar, efter jobbet tränar jag (ibland innan, beroende på hur jag jobbar), intar lite födoämnen, sover för att sedan vakna och dra och jobba. Ganska monotona dagar med andra ord. Men i veckan är jag som sagt ledig, om jag inte får lite övertidstimmar, vilket jag faktiskt hoppas på. Jag behöver pengar, eller behövr och behöver, jag vill ha mitt på det säkra.

Nu ska jag krypa ner i sängen igen, sen ta en promenad till stan. Senare idag blir det att träna, såklart1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback