Tom


Jag känner mig tom i huvudet.. Ingen inspiration alls, och det känns som att jag inte kan formulera mig som jag vill Det blir mest bara att jag skriver något enstaka ord som inte alls passar ihop och det blir bara blajj av det hela. Men jag ger det ett försök ändå. Sitter här hos min mor och funderar på om jag ska gå ut i det fina vädret, måste ändå traska till coop och handla frukt och något att äta i kväll. Måste även boka flyg eller tågbiljett till den 26/7, om det inte blir att åka bil ner till göteborg.

Måste då säga att min Iron Maiden biljett verkligen ser fin ut i min hand. Den passar som in där, helt perfekt.. som handen i handsken. (eller något). 3½ timme kvar tills jag börjar jobba igen.. Hoppas att motivationen är bättre idag än igår.. Kände mig verkligen otaggad att jobba, men i slutet av månaden så ger det väl resultat. Nästa vecka blir det jobb i badhusparken, och kanske lördagen också. Måste även ordna med lägenheten.. Mycket som måste göras och planeras. Snart en vecka sen jag fick en kram.. men imorgon så blir det nog luleå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback