Strömnäs


Sitter på strömnäs, eller rättare sagt i ett hus som ligger på strömnäs och fryser om mina fossingar. Har inte orkat ta på mig några sockar ännu. Är ju faktiskt rätt besvärligt, det måste ni erkänna. Har hunnit äta en hamburgare, och snart blir det kycklingsallad. Mumma! Ska man ta bort det knallröda nagellacket, eller ska man låta det vara kvar? Inte direkt diskret så att säga. Nåja, får la se hur jag gör när jag kommer hem till min moders lägenhet.

Jag är uttråkad. M sitter vid sin jobbdator och ritar 3D-grejer as usual, så jag får sitta här och roa mig på egen hand. Tror jag har läst igenom Piteås alla bloggar. Försöker hitta en billig resa också, och så vill jag även tågluffa nästa sommar. Mycket som man vill göra, men vart tusan ska man få tiden ifrån? Dags att röra på fossingarna lite, så att man får igång blodcirkulationen.. Apropå blod, jag sparkade in foten i dörrkarmen igår. Det gjorde.. lite ont. Blev ett sår också. Coolt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback