snö och snowboardliv?


Imorgon bär det av till kåbban, och vem vet.. jag kanske ställer mig på en snowboard, frivilligt eller ofrivilligt.. det får vi se. Blir iallafall buffé på kvällen. Vad har jag annars gjort idag? Inget och just ja, ingenting. Suttit framför tvn, löst sudoku, sett lite mer på tv.. Animal Planet är altt intressant må jag säga. Blev även en film denna afton. Boat trip blev valet, och.. ja.. inte den bästa film jag sett. But hey, ibland är filmerna sådär mediokra och ganska lama.
 
Nåja, jag är sugen på att träna och jag vill att det ska bli en ny vecka så jag kan verkligen börja på riktigt. Om 3 veckor åker jag föresten till hufvudstaden. Där kommer jag spendera en heeel helg. Kan nog bli hiskeligt roligt. Nej, nu måste jag sova, så att jag orkar upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback