Sing along, lalala


Ooh, do I miss you like a maniac? Oh yes, I do. (ja, erica.. jag är mes-therese)

Hur ska det gå när jag flyttar till Piteå, och får en fast punkt i mitt liv? Inget mer hängande och flängande.. (ja, jag är medveten om vad som står skrivet i mitt förra inlägg). Men nu syftar jag mest på hur mkt jag kommer sakna M. Jag åkte därifrån imorse, och ja, jag saknar han redan. Inget dåligt med egen lägenhet, nej, tvärtom.. vilken lättnad, vilken möjlighet, ja.. det finns många ord som jag tror skulle passa in och som kan förklara vilket lyckorus jag kommer ha när jag står där och håller nyckeln i min hand. Den enda nackdelen är att det inte blir lika många kramar i veckan, och det är väl det som ger mig lite.. vad säger man, såna där jobbiga jag-kommer-sakna-dig-så-mkt-känslor. Nåja, hur det ska gå lär den som lever se.

Snart blir det tacos med min broder, och SEN blir det att träna. Finally!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback