Siffran sjunker inte..


...Jävla skit. 5 äpplen igår, 5 äpplen i måndags.. Det går mot en säker magdöd. Idag har jag "bara" ätit 2 äpplen, och klockan är bara 10.44. Men, nu blir det inga fler äpplen.. på några timmar.

Har delat upp tvätten. Svart, färgad och vit tvätt, så att det ska gå snabbt när jag sätter i den om 45 minuter. Sedan blir det kanske en sväng på bryggeriet med min mor. Måste även posta min hemtenta, och gå en sväng på stan. Idag blir det Piteå och en sväng på korpen. Rep inför nationaldagen imorgon och kanske ett yogapass på morgonen. Är så jäkla stel nu så det finns inte.

Vill att det ska bli första Juni så att jag får min egen lägenhet. Är rätt jobbigt att pendla mellan luleå och piteå, och inte ha något riktigt hem. Fast först blir det Göteborg och rensa ur lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback