Sent ute, men ändå inne..


Lite sent kanske, men nu är jag rätt så korthårig. Känns faktiskt rätt skönt, sedan växer ju håret ut snart. Fredagen spenderade jag i luleå med M, en film och en löptur. Lördagen gick vi på stan för att sen ta oss till Piteå. I piteå blev det middag hos M's parents, och där efter promenerade vi förbi en vän till han. Jag hookade upp med erica, petra och matilda och promenerade till punkt. Det blev inte så lånvarigt, så vi bestämde oss för att åka till norrmalmia. Var dock inge folk där, så jag och M åkte tillbaka till hans vän, för att 40 minuter senare åka tillbaka till norrmalmia. Mindre folk än jag hoppats på, men så kan det ju vara. Där i slutet blev det röj på dansgolvet (?). Människorna runt omkring oss var nog lite skeptiska till vårt dansande. Undra varför!? Nu ska jag gå och mysa med tyson, hunden.

Kommentarer
Postat av: e

haha, sing hallelujah?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback