Kycklingsallad och balkongmys


Idag blir det lyxmiddag med kycklingsallad, vitlöksbröd och coca cola zero, till efterrätt blir det carte dor (stavas/heter det så?!) stracciatella. Mumma! Fredag imorgon, och jobb. Inget jag ser fram emot direkt. Har inte haft en ledig helg på ett bra tag. Men, som jag tidigare skrivit är daghelg bättre än natthelg.

Annars då? Tycker att tiden går så jäkla fort. Iofs så är inte 2 lediga dagar så mkt när man tänker efter, speciellt inte om man slutar kl 06.00, och börjar om 48 timmar senare kl 06.00. Har packat ner alla kläder som jag har här hos M, blir väl att gå ner i förrådet och ta mina grejer som jag köpte på ikea också, sen är jag redo för min nya lägenhet. Måste dock köpa lite grejer som saknat till läggan. Nu är det dags för myspys ute i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback