Give me, please?


Hej, ge mig min lägenhet nu.. snälla! Är så sjuukt less på att pendla mellan luleå och piteå, och nu kommer det bli ännu mer pendling när jag ska jobba på ABB. Kul jul! Jag behöver verkligen min lägenhet. Hur underbart hade inte det varit. Tyvärr är det lite jobbigt att bo hos min moder, anledningen behöver jag inte skriva om.. men det är verkligen ingenting jag vill egentligen. Jag hade hellre haft min lägenhet och sovit där. Jag vet att min mor brukar läsa min blogg lite då och då, och hon vet mycket väl att jag tycker att det är lite jobbigt att bo här. Jag känner mig i vägen, och det är väl ganska naturligt. Visst trivs jag i Luleå hos M, men där känner man sig också lite i vägen. Även fast jag vet att han inte tycker att jag är det. Men det blir väl lätt så när man inte har en enda sak som man äger i hans lägenhet. Nåja, dags att hämta arbetskläderna på idépoolen. Jobb imorgon kl 08.00. Korpen ikwell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback