Yeah, today I'm good


Ja, jävlar vad jag bloggar idag. Men.. har man lite att göra så har man. Har tagit en "promenad" med crackhoe. Vi gick till coop och kvantum, sedan satte vi oss på en bänk och var lejda, as usual. Nu sitter jag här och lyssnar på eurodance och är sugen på att träna. Tomorrow: Korplivet! Måste styra upp alla dessa underbara 90tals låtar så att jag kan lyssna på dom varje dag.. Jag känner bara hur jag vill hoppa upp and shake what my mama gave me.

Lördag imorgon.. sen söndag och jobb. Jobbar natt nästa vecka, så det lär inte bli så mkt gjort på dagarna. Tänkte iallafall försöka prioritera träningen. Det där nyttiga livet ska få sig en åktur hade jag tänkt.

Borde få lönen nästa vecka, det blir rätt trevligt att se hur mycket jag får för det jag jobbade under maj. Men någon tusing kommer gå till inredningsgrejer till lägenheten. Det är väl en tråkrolig utgift egentligen. Det är roligt att ha nya möbler, men finns annat som jag hellre skulle lägga pengarna på. Nu måste jag stänga datan, strömnäs nästa seru vettu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback