Uttråkad till döds..


...Vad händer för er andra då? Jag sitter här, hos min mor, och gör inte ett skit. Dom sitter och pratar på, medan mina bröder och deras vänner sitter där ute och babblar på. Jag orkar inte lyssna på dem som sitter här inne, och inte heller sitta ute i kylan och bli biten av alla jäkla myggor, så istället sitter jag här i min ensamhet framför datorn. Det där blev en onödigt lång mening. Tillbak till syftet med inlägget.. eller just ja, jag har inget syfte med detta blogginlägg. Jag skriver bara för att jag inte har något annat att göra och för att jag är alldeles för slö för att cykla hem. Borde egentligen göra det, egentligen. Men jag vill inte.. eller jå, det vill jag.. men den där jävla orken alltså. Den existerar inte denna torsdagsafton. Fast, jag lär snart vara tvungen att cykla hem ändå. Annars kanske jag dör av uttråkning. Det skulle inte vara allt för trevligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback