Still..


Im alive, still.. Snart tar jag cykeln hem och duschar, sedan beger jag mig mot luleå stad. Om jag är trött? Självklart.. Fast det är bättre nu, än det var i morse. Då var jag helt slut som artist. Jag hade tänkt träna lite afro och gå på styrkemixen, orkade jag? Näe.. Fan. Jag blir deprimerad när jag inte har tid/ork till att träna. Men nästa vecka, då jävlar!! Jag måste seriöst träna, speciellt på afron.. träna på att ha på mig headsetet, leda och dansa. Blir avancerade grejer det där.. Nåja, dags att packa ihop lite. Får se om jag hinner med någon update i helgen. Tar nog inte med datorn.. blir så jäkla mkt att kånka på, och jag är slö! Är grymt pissed att jag inte hittar mina promenadskor heller.. Fuck it! Jag som tänkte dra ut och springa nästa vecka. Ha det gött, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback