Igår men det blev idag


Tänkte skriva ett inlägg igår, men var iväg och solade och sedan bastade vi.. så jag glömde som bort det. Sitter och väntar på att klockan ska bli lite mer så att jag kan promenera till bussen. När jag anlänt i Piteå ska jag gå förbi min moder och hämta min cykel, för att sedan cykla hem och sova i en halvtimme eller så. Där efter tänkte jag träna.. Måste även hitta igen mina löparskor. Vette tusan vart dom har försvunnit, men dom kommer väl fram så småningom. Skulle dock behöva dom idag. Jobb idag kl 14.. Den här veckan ska jag inrikta mig på avdragning. Kan bli intressant!

Jobbar varje vecka den här sommaren, så jag har inte så mycket tid till annat. Därför måste jag planera in vad jag ska göra på mina helger. Det känns faktiskt lite deprimerande att behöva göra så. Ser fram emot löningen också. Känner att jag behöver pengarna mer än någonsin just nu. Mycket som ska betalas osv.

Måste även sluta nojja över en massa saker. I slutändan kommer jag bara börja må dåligt och bli fucked up. Så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback