Fredag, dagens ohurtiga dag


Just nu är klockan 11.14 och jag sitter på jobbet och kollar till röret som lindas just nu. Tomas är och äter, så allt ansvar är på mig... känns ju tryggt. Det är fredag, vilket betyder att det är helg.. inte är det dåligt inte. Ikväll blir det nog grillning med crackhoe. Blir nog en sväng på korpen innan. Det nyttiga livet har påbörjats, typ.. kanske. Skulle väl egentligen börja januari 2006, men bättre sent än aldrig.

Idag var jag ohurtig och åkte med brodern till jobbet. Kände att jag behövde lite sovmorgon, sedan ska jag ju faktiskt cykla till jobbet större delen av sommaren.

Just nu på radion: Leona Lewis - Bleeding love. Den låten ger mig flashbacks.. Det är lite galet vad en låt kan göra med ens tankar och känslor. Wellwell, back to work..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback