Färdigjobbat


På abb för den här veckan.. och på PI för den delen. Lite tråkigt måste jag erkänna, men samtidigt ser jag fram emot de kommande veckorna. En ny avdelning betyder en ny utmaning och en erfarenhet rikare. Men, nu är jag ledig från ABB några dagar.. vilket känns riktigt, riktigt skönt. Blir dock jobb på badhusparken imorgon och på lördag, men det kommer nog gå ganska fort med tanke på allt folk som brukar vara i rörelse.

Just nu sitter jag hos min moder, har druckit 3 aquatini och ätit lite tacos och grillat. Gratis är gott! Blir väl att cykla hem snart och sova, är lite trött faktiskt.. steg ju ändå upp 04.40 i morse. Såå, imorgon får jag sova till 09.00, fast med min tur kommer jag väl vakna vid 5 snåret ändå. Hoppas ni får en trevlig kväll, det ska jag ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback