En trött onsdag


Tiden går fort, extremt fort.. egentligen. Det är bara att jag inte tänker på det, och det är först nu som jag har insett att tiden egentligen gått jäkligt snabbt.. även fast det inte riktigt känns som det. Var ju inte så längesedan jag var i Thailand.. Time is fucked up! Har slutat för dagen, och jaa.. det har väl gått helt okej. Är ju kanske inte lika snabb som de andra, men har ju bara jobbat 3 dagar. Men, jag vill lära mig saker på en gång.. så har jag alltid varit.

Vad händer annars? Är hos min moder och kollar efter lite grejer på ikea. Ska snart cykla hem och vila lite innan jag drar och tränar. Har börjat fundera lite på framtiden, utbildningen och allt som hör till.. Är så mycket saker jag vill göra och hinna med. Jobbigt värre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback