En rad eller två!


Tänkte vara lite duktig och skriva lite.. sitter på nils ericsson terminalen, enbart för att skriva här. Okej, så är det inte riktigt. Jag kände att jag behövde kolla mail och skicka tidrapport, så jag åkte hit, men nu ska jag åka till den tomma lägenheten igen. Har tömt den på nästan allt. Det enda som är kvar är en garderob. Sängen sålde jag för en timme sedan, och alla kartonger har jag skickat iväg. Så, det blir att sova på en luftmadrass i två nätter. Skönt... Ikväll blir det tv och bara ta det lugnt. Imorgon hoppas jag på fint väder för då blir det stan och lite shopping kanske, och liseberg på kvällen. Men nu måste jag sluta.. har bara några minuter kvar. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback