Blev inte riktigt som jag tänkt


Tänkte egentligen skriva värsta seriösa inlägget.. men insåg att jag inte alls har tid för det. Måste till kvantum och köpa mat, som jag sedan måste tillaga. Vad mer måste jag göra denna afton? Ringa några samtal och fixa med lite grejs. Snart åker jag till Göteborg. Känns lite sisådär.. Hade varit grymt om min karl hade föjlt med, men jag får väl gå på west coast riot med min bror istället. Då kanske han slutar tjata, haha. Vill även gå på liseberg, barnslig som jag är. Jag gillar karuseller, speciellt dom som går fort.. Sedan har jag faktiskt aldrig varit på liseberg, så jag har ju faktiskt en anledning till varför jag borde gå dit. Näe, mot kvantum och matlagandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback