Att man aldrig lär sig!


När ska man lära sig alltså? Igår blev det fest.. ganska rejält med fest, speciellt för att vara jag. Jag och erica satt hemma hos min moder och drack vin, som sedan övergick till att dricka drinkar för att sedan cykla till stan, i högklackat och ja, ni förstår nog. Vi bestämde oss för att gå ut på 1906, så vi ställde oss i kön och betalade in oss. När vi kommit in blev det lite dansgolv och väldigt mycket mingel. Jag börjar fundera nu vad jag egentligen gjorde större delen av kvällen. För jag var inte så mycket på dansgolvet.. Kan tänkas att jag mest gick runt. Hade iallafall riktigt roligt, men som sagt.. när ska man lära sig? Mådde inge vidare nu på morgonen. I huvudet var det någon liten irriterande sak som hamrade, sen utan vidare så får man dödsvärk. Kul! Bra tajming..

Hemvägen däremot.. var väl kanske inte riktigt planerad. Att man aldrig lär sig att bete sig.. eller bete sig, men hålla munnen stängd. Det är också en av anledningarna till varför jag inte dricker så ofta.. för det finns en risk att man blir fucked up och gör knasiga saker. Iofs så gör jag ju knasiga saker konstant i nyktert tillstånd, men ni fattar tror jag. Nåja, jag lever ju iallafall idag.. även om jag är lite trött i både huvud och kropp. Undrar om crackhoe är vid liv?

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vad har du gjort, eller sagt?? Hoppas inte det var min drink som gjorde att det gick utför ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback