Lost in time


Ojoj, mycket som händer i Piteå stad som man totalt missat. Jag känner mig verkligen efter. På vägen till coop såg jag ett bekant ansikte, den här personen gick med sin respektive. Till min stora förvåning så såg jag en bula på magen. Vart är världen på väg? Går alla och skaffar barn nu? Är det något ny innegrej? I så fall måste jag vara så ute som det går att bli. Jag vill inte ha någon bulle i ugnen på ett bra tag. Det är inte så att jag inte tycker om barn, för det gör jag och jag är inte emot de människor som vill skaffa barn, men det är inte riktigt min grej.. inte ännu i varje fall. Förvånad blev jag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Erica

tedee...im pregnant!

Postat av: tedee

OH NOOO!

2008-01-31 @ 10:03:44
URL: http://tedee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback