Fredagskväll à la lets dance


Nu sitter jag och kollar på let's dance, vilken jävla fredagskväll. Satt och surfade lite på internet, då en person skrev till mig på msn att mitt smeknamn nämns i omy-bloggen. Frågan är varför? Tror jag måste ta reda på det. Vad gör jag annars på dagarna? Inte mycket alls. Jag promenerar, springer, sover, promenerar lite till. Jag har inte så mycket till liv, fast det är ganska skönt. Åker hem till Piteå snart. Då blir det att träna inför beach à la thailand. 10:de Mars bär det av. 5 veckor i solen. Hur underbart kommer inte det bli?

Kommentarer
Postat av: mingla

Brukar vara inne på din blogg men är lite dålig på att lämna kommentarer så hej hej :) bra blogg du har.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback