Fortfarande ett stort frågetecken

Okej, jag erkänner. Jag är uttråkad och har ingenting att göra, så därför bloggar jag hela tiden. Vilket kan vara både positivt och negativt. Det kan ju mycket väl bli ett dåligt och ointressant inlägg. Men vem bryr sig, egentligen? Har för en gång skulle blogginspiration. Jag känner för att skriva något nytt hela tiden. Har så mycket att berätta och dela med mig av. Skulle helst av allt lägga upp en massa bilder, men det tar så jäkla lång tid och jag är extremt lat just nu.

Nej, men kolla här. Jag hittade EN seriös bild på mig och crackiie. Jär vi it söta så säg! Detta är då taget på nyårsafton. Nyårsaftonen var galen, om inte annat intressant. Det enda med det tredje hände, eller så inte. Vi var onyktra. Vi dansade, minglade, drack lite, besökte toaletten, minglade lite till, dansade, drack ännu mer, sedan åkte vi hem och då var klockan ungefär 1.  "Många ser tillbaka på nyårsfirandet med glädje men det är inte bara tedee som kommer minnas kvällen för något annat."* Jag måste ha gjort något väldigt konstigt och galet denna afton, som mitt undermedvetna har raderat, för jag kommer inte ihåg det. Det måste ha varit väldigt upseendeväckande med tanke på att jag helt plötsligt blir nämnd i en blogg av en person jag knappt pratat med. Det är lite roligt faktiskt. (eller är det så roligt som jag tror att det är?) 
Kommer som skrivet inte ihåg vad som kan ha hänt. 

Så, om det är någon som har någon som helst aning om vad jag kan ha gjort eller gjorde - då får ni mer än gärna berätta det för mig. Ni når mig på FB eller på msn, eller så skriver ni en kommentar här nedanför.

*Citat från omy-bloggen.








Kommentarer
Postat av: Erica

haha jag ser mest rädd ut :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback