Beslut hit och dit


Sitter här och funderar för mig själv. Är lite tankar som virvlar runt i mitt huvud. Är rädd att det inte riktigt blev som jag hade tänkt mig, men finns väl inte så mycket att göra åt det just nu. Jag får ta dagarna som de kommer helt enkelt. Allting ordnar sig till slut, right? Måste dock erkänna att slipsmannen är rätt söt. En riktig gentleman

Funderar på att ta en promenad nu, fast yoga på korpen lockar också. Min bror vill ha med mig på gymmet,  hade varit riktigt roligt. Beslutsångest! Jag tror jag ska låta mina muskler vila lite inför morgondagen. Då blir det aerobic och core för hela slanten. Tänkte mig ett sexpack till sommaren, och om jag inte lyckas, så är det väl bara att köpa ett på coop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback