Kvällsmys och återhämtning


Jag lyckas på något sätt alltid hålla mig flytande som min mamma så fint sa. Allting ordnar sig i slutändan, på något knasigt konstigt sätt. Jag vill tro att det är för min positiva inställning. Fast på senaste har det ju varit några dippar, så att säga. Några mindre glada och positiva dagar.. men det är bara att ta sig i kragen och fortsätta.

Det börjar närma sig stockholmsbesök, och oj vad jag längtar. Då får jag träffa crack och förhoppningsvis soffan. Hade varit grymt! Och bara några dagar efter så kommer crack hem.. vet inte exakt datum, vet bara att vi ska dansa som aldrig förr. (om det går) Har även för mig att linkis ska komma hem någon dag här framöver (?). Kan tänkas att det blir några riktigt roliga veckor framöver!

Nu väntar jag bara på att filmen ska bli klar, sen blir det bara myyys tills sängen kallar. Har ju morgonspin kl 07.00. Får se hur det går.. :S 09.30 ska jag träffa en person angående lite jobb nu innan jul. Så skönt när det går åt rätt riktning.


Kommentarer
Postat av: e

saknar dig meeed! men snart syns vi ju för fan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback