Not bad, not bad at all..


Jag siktade på vinsten, och för första gången vann jag faktiskt någonting. Jajjemen! Jag vann två biljetter till Thank god it's xmas, så den 20e december.. be aware! Kvällen har spenderats i soffan med nässpray och te, hann även med att se idol och iron man. Nu väntar jag bara på att förkylningen ska släppa mig ur sitt grepp.Tänkte även försöka mig på att somna, men de senaste dagarna har jag verkligen haft problem att somna.. Vet inte om det är på grund av förkylningen eller om jag har börjat få sömnproblem? Det lär jag få reda på när förkylningen dör ut. Tills dess, sleep tight.. good night!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag förstår, det låter bra :-) Så du bor i piteå nu? Jo jag pluggade till svensklärare för yngre barn men jag orkade inte mer efter första året, så nu jobbar på jag lite på Aditro och lite på Swedbank :-)

Postat av: e

jag har också svårt att somna nu! :S

2008-12-07 @ 20:48:41
URL: http://crackhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback