Dumbo!


Hade ingen körlektion idag, iaf inte inbokad. Smart av mig, NOT. Nåja, då får jag sova lite mer istället och ta igen det när jag och mami ska ut ikväll. Annars då? jag jobbar, som vanligt.. varje dag. Kom och köp böcker av mig, eller njää, gör inte det.Är tillräckligt mkt folk som handlar.

Imorgon är det julafton och jag har handlat färdigt julklappar, eller jag har inte handlat men jag ska vara med på dom. Tiden har gått jäkla fort. Tyckte det var nyss början på december. Jag har inte riktigt hunnit med att ha någon julstämning då jag har jobbat hela tiden. Men, imorgon kanske den kommer? Blir att fira med M och hans familj. Det blir vår första jul tillsammans. Myysigt! Där efter är det juldagen som väntar. After xmas är väl tanken. Kan bli trevligt! Nu ska jag krypa ner i sängen igen. Hejs!

Kommentarer
Postat av: e

"kan bli trevligt"?! det var det värsta jag har hört



kan bli



pff


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback