Shiny happy people


Det är jag det. För på måndag börjar jag om att jobba, yes. Då blire back to work, och det känns så jäkla skönt. Jag har varit ledig i 3 veckor. Med ledig menar jag rastlös. Jag har inte haft något att göra, förutom att träna och sova. Visst kan det vara skönt att vara ledig lite då och då, men jag klarar inte av det någon längre tid. Efter man jobbat som en tok hela sommaren, så är det svårt att gå tillbaka till att inte göra någonting. näe, jag välkomnar jobblivet med öppna armar. Äntligen lite struktur på livet och alla rastlösa dagar. Sedan är det ju inte fy skam med lite pengar på kontot..

Så för er som inte listat ut det, det blir inte något pluggande för mig i höst. Blev en jäkla massa tjorv, och då får det vara. Jag jobbar mer än gärna och tjänar ihop lite pengar som jag kan använda till något vettigt.. vad det nu kan vara. Pulsklocka har jag ju redan. Var och hämtade den igår och testade den. Kommer vara grymt att ha den på spinningpass och när man promenerar. Tror den kommer användas flitigt.

Premiär på tisdag för afro. Är ju även öppet hus nästa vecka, så det lär ju vara rätt mycket folk på korpen. Idag blir det ingen afro för min del, men däremot en promenad eller två. M vill ha med mig till inpuls för att köra lite axlar men det tänkte jag köra imorgon. Såå, vi får helt enkelt se hur det blir. Nu ska jag kolla lite tv innan jag börjar flänga runt. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback