Kass film, eller mindre bra kanske


Hahaha, sitter och tittar på en film.. Tror den heter morgan pålsson, och den är helt sjuk. Pinsamt sjuk, åh.. nästan så att man vill blunda och hålla för ögonen. Ingen film som jag rekommenderar, om man inte vill se en mindre bra svensk film. (är dock inte så många svenska filmer som är bra, tyvärr) Men visst, nog skrattade jag några gånger, men när skrattar jag inte? Hahah. Vad händer annars i helgen? Åker hem imorgon och då tänkte jag tvinga crack lyssna på mina spinningskivor som jag har knåpat ihop. På måndag är det löning, jippikayey! Inte för att jag kommer köpa något, nepp.. jag lägger undan större delen av pengarna till framtida resor/studier. Yes, ekonomisk är man ju.. Sovdags snart, men först kanske lite television.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback