Ovetande


Jag lever just nu ovetande om vad som händer i framtiden.. Känns sisådär. De enda som jag vet säkert är att jag kommer vara instruktör på korpen, men allt annat är faktiskt rätt så luddigt just nu. Jag tycker inte riktigt om det här med att vara ovetandes, men det är tyvärr det jag måste vara nu några dagar framöver. Vad händer annars denna tisdag? Åker till Piteå lite senare idag, och innan dess tänkte jag faktiskt ta en löptur i regnet. Kanske gör det nu på en gång, för att sedan krypa ner i soffan med ett täcke och lite te? Blev faktiskt sugen.

Måste även styra upp lite musik på min nya mp3spelare, men även musik till mitt spinningpass som jag ska hålla i nästa måndag, eller det är inte ett helt spinningpass utan det är bara 4 låtar. Så, jag ska sitta och räkna lite BPM och försöka klura ut vilka låtar som ska vara raksträckor respektive backar. Spännande!

Sedan måste jag ju berätta om utgången i lördags. Vi satt hemma hos mig där vi drack och samtalade lite om allt mellan himmel och jord, därefter gick vi ut på1906 där det var ovanligt mycket folk så här sent på sommaren. Trevligt hade jag i varje fall, och nu vet jag att man kan köra miniförfest i en 20kvm lägenhet. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback