Last day at work


Idag är det sista dagen på ABB och kombiline. Känns lite sisådär. Jag trivs rätt bra här, men nog kommer det blir skönt med en veckas ledighet. Där efter får jag se vad som händer. Det kanske blir som jag hoppas, annars får jag hitta på något annat vettigt att göra. Kanske hamnar på ABB igen, vem vet? Men först och främst ska jag njuta av min lediga vecka. Ta dagarna som de kommer, sova, träna, äta.. iofs gör jag också dessa sysslor då jag jobbar, men nu blir det annorlunda. Nu kommer jag inte stiga upp tidigt på morgonen, eller lägga mig tidigt på morgonen för att sedan planera min dag och vad jag ska hinna med, vilken tid jag ska lägga mig och sova för att få 8 timmar sömn osvosvosv. Det blir en slapp vecka. Fredag blir däremot inte slapp. Då jäklar blir det party, det har jag bestämt. För på torsdag  joinar jag kärringstadiet - 20 år gammal (ung?!)

Berättade för några dagar sedan att det är mycket tankar som kommer när man ska sova. Istället för att somna så ligger man där och tänker, tänker och tänker lite mer. Nästan så att man tänkar så att det knakar. Oftast så handlar mina tankar om framtiden. Vad vill jag göra? Vad vill jag se? Hur ska jag göra det? När ska jag göra det? Kommer jag ha tid till det, och den största frågan: kommer jag hinna se och göra allt det där som jag drömmer om? Jag har som sagt många tankar och funderingar, speciellt på kvällskvisten innan sovdags.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback