Kräftskiva


Denna fredagkväll har bjudit på kräftskiva. Sitter hos M's syster. Kräftorna har intagits och mellanrätten (?) och snart är det dags för efterrätt. Vet inte riktigt vad det blir, men det lär vara gott. Annars så har jag faktiskt haft mitt första pass idag. Jajjemen! idag så höll jag i ett afropowerdance-pass för några instruktörer och några vänner. Var såååå sjukt roligt. Det är en enorm skillnad på den energi som man får och som man ger när man faktiskt har en grupp som man tar igenom ett 60 minuters pass om man jämför med att träna själv i 60 minuter. Så otroligt roligt var det.. jag känner fortfarande ett lyckorus efter dagen och det känns så underbart, fantastiskt att jag ska vara instruktör i det här, och förhoppningsvis i många andra dicipliner. (säger man så?) Just nu är jag så peppad som man kan bli.. Jag längtar till vecka 36 då det är premiär i afropowerdance. KOM DIT!!! Blir att ta det lugnt med afrodansandet till premiären så att jag verkligen är på topp när det gäller. Blir ju självfallet att gå på andra pass och träna styrke. Tills dess, tagga till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback