Jag inser nu..


...att jag måste varit rätt trött igår när jag skrev det förra inlägget. Flummigt eller flummigt? Har äntligen vaknat till liv. Har lite problem med det, att vakna till liv, så jdet blir spännande att se hur det går med 5skift till veckan. Inget att oroa sig för skulle jag tro. Det som är jobbigast är inte att vakna utan att somna. Jag gick och la mig vid tolv ungefär, och låg oc vred och vände på mig i cirkus 2 timmar. Så har det varit de senaste dagarna. Jag kan inte somna även fast jag är väldigt trött. Är sjukt jobbigt, då jag ändå känner att jag vill stiga upp tidigt och göra bort det som ska göras så snabbt som möjligt. Någon som vet vad det kan vara? Brist av någonting? Får även ont i huvudet precis när jag lagt mig ner..  Snart Piteå!

Kommentarer
Postat av: Emma

Promenad låter väldigt trevligt! Sen kanske det kan bli en joggingtur senare när jag har fått upp kondisen?? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback