Easy


Det gick lättare än jag trott att det skulle göra. Jag pratar om mitt försök till att somna igår, och visst somnade jag förvånandsvärt snabbt. Gick väl bara en 30 minuter innan jag föll i dvala. Nu på eftermiddagen gick det nog ännu lättare. Blev en kort vilostund på ca 2 timmar. smart? Nja, det vet jag väl inte. Men då får jag bara vara vaken lite längre, vilke,t i mitt fall blir perfekt.. Imorgon börjar jag jobba natt, så det bli esplendido!

Sitter fortfarande i luleå och funderar på om jag ska åka hem till piteå eller ej. Orkar inte med något hulabandula. Är trött, ont i huvudet och mår illa, så jag lär ju ändå bara ligga hemma i min minilägga och inte röra en fena. sista bussen går 18.55. Vi får se hur det blir.. blev sugen på att ta en promenad eller något. Men kanske inte så vettigt just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback