Right in the night



Tänkte bara uppmärksamma er alla att eurodance á la 90-tal is the shit. Sitter här och dunkar på hög volym. (eller någorlunda, med tanke på att jag har en tant till granne). Funderar på att dra mig mot sängen, så att jag orkar upp imorgon. Blir träning på korpen, gööött. Sedan ska jag även göra middag imorgon, har lovat min mami och hennes man att göra det. Får se hur jag lyckas med det, med tanke på att jag är kass på att laga mat. Förhoppningsvis går det att äta i alla fall. Helgen har bestått av utgång. Fredagen var det korven (toxic), och igår var jag på kalles. Lördagen var nog mest lyckad, och det var roligare än fredagen. Fast sällskapet på fredagen gjorde det faktiskt roligare än det egentligen var. Nej, nu ska jag hoppa ner i sängen. Lär dock ha problem att somna, har sovit rätt mycket idag. Fast iofs vaknade jag kl 08.00 imorse. (09.00, men var ju tvungen att ställa om klockan)

Tjaarå!

Kommentarer
Postat av: erica

puuuuuuuuss på dig! ;*;*;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback