Imorgon bär det av hemåt



Jajjemen. Imorgon bär det av, äntligen. Har räknat ner sedan i söndags, och idag är det onsdag. Blir skönt att åka tillbaka till Piteå, där ingen retar mig för min dialekt. Haha ;) Känner mig lite halft som en göteborgare nu, inte en äkta-äkta göteborgare, ni vet, en sån där som kan staden utan och innan och använder sig av flera göteborgs-uttryck, men ändå en göteborgare. Men vad kan jag egentligen kalla mitt riktiga hem? Är det Piteå där jag levt större delen av mitt liv, eller är det Göteborg där jag är bosatt just nu? Klurigt, klurigt. Ser i alla fall fram emot vistelsen i Piteå och att få träffa alla nära och kära. Funderar nästan på att lägga mig och sova nu, så att tiden ska gå lite snabbare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback