coop-dags



Jag kände att det var dags med ett inlägg. Ni vet, ett sånt där lång och intressant, med funderingar om livet och allt som händer med mig och mitt leva-göteborg-liv. Men, sen insåg jag att jag inte har tid eller ork. Okej, visst har jag tid. Jag har hela kvällen på mig att skriva ett vettigt och intressant inlägg, men jag har däremot ingen ork. Samtidigt känns det nästan som att jag är tvungen så att min mor där hemma i Piteå har något att läsa så att hon inte behöver oroa sig för mig, eller kanske oroa sig lite mindre. Inte för att hon är så där jobbigt orolig och ringer mig varje dag för att höra så att jag lever, men nog vet jag att hon sitter där i Piteå och funderar lite var dag vad jag egentligen gör och att det inte hänt något. Så, här kommer den viktiga informationen: Jag är lite trött, men mår annars bra! Det som kommer här nedan kanske inte är lika viktigt och inte heller speciellt intressant, även fast jag skrev där uppe att det skulle bli det.

Jag har just tagit på mig min mössa och ska vandra till coop som ligger en bit från mig, och inhandla lite frukt. (?!) Nej, inte så ovanligt för att vara Therese, i know. Veckan har gått relativt snabbt, och jag gissar på att helgen kommer gå ännu snabbare. Nästa vecka är det examination, och ja det känns lite nervöst. Men jag ska göra mitt bästa, så får vi se vart jag landar. Där efter så är det bara några dagar kvar tills jag åker hem till Piteå igen. Jag längtar faktiskt lite, blir trevligt att träffa alla där hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback