It's to late




Vadå underbar låt: Timbaland feat one republic - Apologize.. Den är helt enkelt.. sååå jävla underbar! Nu är helgen slut, åter igen. Fan vad tiden går snabbt! Har repat idag, 5 timmar, och gårdagen erbjöd på 4 timmars rep. Inte är det pjåkigt.. dock rätt tungt. Har inte direkt någon fritid just nu, men om 2 veckor blir det lite lugnare. Då har vi haft våran slutföreställning, och då blir det att vila upp sig lite inför auditionen i göteborg. Tror det kan bli rätt intressant, på alla möjliga sätt och vis. För det första har jag aldrig varit i göteborg, sedan blir det roligt att se om man tar sig vidare från första dagen överhuvudtaget.
 
Annars har jag inte gjort så mycket mer i helgen förutom repat då. I fredags var jag på face front, såg några band.. sedan bar det hem för att sova. Lördagen blev även den inte speciellt innehållsrik. Gick hem tidigt för att sova, och nu sitter man hör och funderar på att sova. Så jag orkar upp imorgon. Tänkte faktiskt försöka mig på en morgonprommis, och även gå på styrkemixen. Har inte varit på ett träningspass på ungefär 4 veckor, så det kan bli rätt intressant. Sedan måste jag ta tag i pluggandet också.. Shit!

Kommentarer
Postat av: erica

vafan säger livet ens?

2007-05-08 @ 12:07:08
Postat av: siri

it's too late to apologiiize! wohooo

2007-05-08 @ 23:28:23
Postat av: erica

skriiiiv!

2007-05-16 @ 17:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback